#Beginning

04:07 Sylwia 1 Komentarzy

I chociaż rozstaliśmy się już prawie miesiąc termu, nie ma dnia, abym o Nim nie myślała, nie ma nocy, której bym nie przepłakała, a  głowie mając jego twarz. Te Jego błękitne oczy, w które tak bardzo kochałam się wpatrywać, ten Jego nieziemsko boski głos, który koił każdy ból, ten Jego przeszywający dotyk, który powodował dreszcze na ciele, ten Jego uśmiech, który widziany, za każdym razem powodował radość i szczęście.




Teraz nie ma już tych chwil. Ciągle wspominam wspólnie spędzony czas, wspominam Jego głos, przegadane noce do rana. Teraz to wszystko poszło w zapomnienie. I choć każdego dnia ciągle piszemy ze sobą, to wiem, że to nie to samo, wiem że nie czujesz tego co ja czuję, wiem że z godziny na godzinę przestałeś mnie kochać. Proszę wytłumacz mi dlaczego? Pamiętam Twoje wypowiedziane "Kocham Cię" w tę sylwestrową noc, byłam jak w siódmym niebie, a teraz? Teraz już tego nie ma. Przestałeś kochać? Szukałeś ukojenia? Chciałeś zapomnieć o swojej byłej dziewczynie? Wiedziałeś, że Ci pomogę, bo Cię kocham. Wykorzystałeś to?
Teraz to już bez znaczenia, a jak każdego dnia walczę, by odzyskać Twoją miłość





Zobacz również:

1 komentarz: